پرشیاگل – معرفی استارت آپ

پرشیاگل – معرفی استارت آپ

  1. نام موسسان و اعضای تیم استارت آپ و درجه علمی: مهدی برهمند کارشناس مهندسی مکانیک دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی. مسعود دیلمی کارشناس ارشد مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف. غزاله حسنی کارشناس ارشد طراحی صمعتی دانشگاه الزهرا
  2. نام استارت آپ   پرشیاگل
  3. محل استقرار مرکز نوآوری پژوهشگاه ورزش . کارگاه شهرقدس
  4. حامیان و سرمایه گذاران مرکز نوآوری پژوهشگاه ورزش
  5. نوع و میزان حمایت حمایت مالی و محل استفرار
  6. زمان شروع استارت آپ آذر ماه سال 1397

یک معرفی کوتاه از محصول و ویژگی های خاص آن:

این دستگاه قابلیت شبیه­سازی انواع شوت­های پرسرعت، موجی، کات­دار، ضربات ایستگاهی، پاس­ های بلند، کرنر و پاس­های کوتاه را داراست. بهترین دستگاه ممکن برای فضای تمرینی و آموزشی فوتبال. تصور شوت­هایی با سرعت 130 کیلومتر بر ساعت برای دروازه­بانان یا مدافعین بسیار دشوار خواهد بود. در هر تیم یا آکادمی فوتبال چند فوتبالیست وجود دارند که توانایی ایجاد ضرباتی با این سرعت، همراه با کات و موج را دارا هستند؟ فوتبالیست­ های انگشت شماری در سطح دنیا هستند که این قابلیت را داشته باشند. تمرین دروازه­بانان با این دستگاه، سطح کیفی آن­ها را در حد لیگ­های معتبر اروپایی بالا خواهد برد. مکانیزم درجات آزادی قرار داده شده روی دستگاه این قابلیت را به مربی می­دهد که انواع شوت­ و ارسال­ها با موج و کات متفاوت را شبیه­سازی کند.  سیستم کنترلی هوشمند دستگاه این قابلیت را به مربی می­دهد که بتواند ضرباتی با سرعت و قدرت متفاوت را به سمت دروازه شلیک کند. در جعبه کنترل هوشمند دستگاه یک نمایشگر LED قرار داده شده است. علاوه بر تغییرات سرعت، امکان تغییرات کات توپ هم وجود دارد. جک دستگاه که ارتفاع توپ پرتابی را مشخص می­کند قابلیت کنترل از طریق این جعبه را داراست. همچنین پنج دکمه برای ذخیره کردن اطلاعات پنج ضربه روی جعبه وجود دارد که مربی می­تواند قدرت و کات توپ را در پنج حالت ذخیره کند و در تمرینات از آن­ها استفاده کند. ویژگی­های کلی دستگاه به شرح زیر است:

  • این دستگاه طوری طراحی شده است که در عین سبک بودن کارآمد باشد و حمل آن به نقاط مختلف زمین ساده باشد.
  • با قرار دادن موتورهای قدرتمند نسبت به نمونه های خارجی سرعت ارسال توپ تا بیش از 130 کیلومتر در ساعت قابل تنظیم است.
  • محیط کاربر پسند سیستم کنترلی سبب شده تا کسانی که حتی برای اولین بار کاربری این دستگاه را بر عهده می­گیرند به راحتی بتوانند از آن استفاده نمایند.
  • سیستم کنترل هوشمند این توپ شوت کن به گونه ای طراحی شده تا علاوه بر محیط کاملا کاربر پسند توانایی زیادی در اجرای دستورات مربیان داشته باشد این سیستم در صورت سفارش، قابلیت تشخیص بازیکن در نقاط مختلف زمین را داشته و ارسال­های هدفمند را دستور کار قرار دهد و مانند یک بازیکن توانمند فوتبال برای سایر بازیکنان ارسال نماید.
  • سیستم انتقال قدرت به توپ به گونه ای طراحی شده که توانایی شبیه سازی انواع ضربات با کات های متفاوت را داراست و کاربر علاوه بر تمرین بازیکنان، می­تواند از این دستگاه برای تمرین دروازه بانان نیز استفاده نماید.
  •  قیمت کمتر نسبت به نمونه های خارجی در عین حفظ تمامی قابلیت­های دستگاه خارجی.
  • قابلیت استفاده با باتری و امکان شارژ آن­ها.
  • بالا و پایین کردن مکانیزم درجات آزادی با کمک جک برقی برای شوت کردن توپ در ارتفاع­های مختلف دروازه و تنظیم ارتفاع توپ       تنظیمات حرکت افقی برای شلیک در سمت چپ یا راست دروازه بان.
  • تغییر موقعیت قرارگیری درام­ها نسبت به هم برای ایجاد شوت­های کات­دار و موجی.
  • تنظیم سرعت درام­های دوار برای به دست آوردن چرخش و کات مورد نظر.
  • ذخیره سازی تنظیمات پنج پرتاب با استفاده از دکمه­های ذخیره اطلاعات.
  • گارانتی یک ساله و ارائه خدمات پس از فروش مادام­العمر برای دستگاه.
  • ارزش پیشنهادی به مشتریان  ایجاد فرصت تمرین با دستگاهی که قابلیت شبیه سازی ضربات در بازی های بزرگ و بین المللی رو داراست و با حفظ کیفیت در سطح نمونه های خارجی، قیمتی برابر با یک سوم نمونه خارجی رو داراست.
  • دلیل انتخاب این محصول؟ اول از همه علاقه به رشته ورزشی فوتبال، مخصوصا دروازه بانی که یک علاقه شخصی بوده است. در مرحله دوم، نیاز اساسی به این محصول برای تمرین دروازه بانان که این قابلیت رو به دروازه بانان ایرانی میده که در سطح بین المللی تمرین داشته باشن، بدون شک با فراگیر شدن این محصول در باشگاه های فوتبال و آکادمی ها با گذشت اندک زمانی شاهد تاثیر این دستگاه بر سطح کیفی عملکرد دروازه بانان خواهیم بود.
  • دستاوردها    تولید یک محصول کاملا کاربردی و قابل ارائه به بازار که توانایی رقع نیاز مشتریان را داراست. تایید کیفیت دستگاه از طرف تمامی مربیانی که با آن کار کرده اند و آن را دقیقا مشابه نمونه خارجی توصیف کردند. جلب اعتماد تمامی مربیانی که فرصت حداقل یک با تمرین با  دستگاه را داشته اند. ارائه محصول برای باشگاه های لیگ برتری و لیگ یکی. انعقاد قرارداد با یک مدرسه فوتبال و انجام مذاکرات نهایی برای فروش دستگاه به سه باشگاه لیگ برتری
  • محصول/خدمات در کدام مرحله تولید است اگر تجاری شده تاکنون موفق به فروش شده اید؟ این محصول کاملا تجاری شده و در مرحله عقد قرارداد با سه باشگاه لیگ برتری و یک مدرسه فوتبال هستیم
  • بازار هدف تیم های فوتبال آقایان و بانوان در تمامی رده های سنی و سطوح فنی. مدارس فوتبال
  • اگر دوباره به عقب برگردید چه چیزهایی را تغییر می دهید: استارت آپ به معنی واقعی کلمه یعنی چالش، چالش ها رو نمیشه تغییر داد. بلکه باید برای حل هرکدام از این چالش ها راهی پیدا کرد. میشه گفت که هیچ چیزی رو تغییر نمیدم. چون که اگر چالشی در مسیر کار ایجاد شده. یا در حد توان تیم بوده که بتونن رفعش کنن، یا در حدی بوده که از توان تیم خارج بوده. برای مثال چالش هایی که با ورود کرونا ایجاد شد یا آشفتگی بازار در در حال حاضر در ایران وجود داره. چیزی نیست که به دست تیم حل بشه، در این شرایط بهترین راه حل تلاش برای زنده موندن و حفظ حیات کسب و کار هست.
  • چه حمایت هایی میتواند به شما و استارت آپ شما کمک کند؟ اعتماد به کالای ساخت ایران، ایجاد تجارت پاک و حذف واسطه ها. ثبات قیمت ها که مشکل اصلی روز کشور است
  • آینده استارت آپ تان را چگونه می بینید؟ شرکتی با تولید محصولات ورزشی و تمرینی فوتبال، والیبال، تنیس روی میز، بسکتبال و دستگاه های تمرینی و کمک درمانی که هم در ایران هم در کشورهای همسایه ارائه محصولات را انجام میدهد.
  • اگر دوست دارید اینو جواب دهید: آیا مایل هستید که امتیاز کامل استارت آپ تان را بفروشید، اگر بله چقدر؟ خیر
  • به هر یک از عوامل زیر چه نمره ای (از 1 تا 10 برحسب میزان اثر گذاری و اهمیت در کار شما) می دهید؟

ایده اصلی 10 – تیم  10– سرمایه  9– مدل کسب و کار 6 – زمان بندی 8

  1. سخن آخر …  در حوزه ورزش متاسفانه اکثر تجهیزات وارداتی هستن. در حالی که بسیاری از این محصولات قابلیت تولید در ایران رو دارا هستن. امیدوار هستیم که با اعتماد هرچه بیشتر مشتریان به برندهای ایرانی و ثبات کیفیت برند پرشیاگل برای ایرانیان در آینده ای نه چندان دور شاهد تولید این تجهیزات در داخل ایران باشیم.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *