رمدی ( Remidi ) دستان شما را به ابزار موسیقی پیشرفته تبدیل می کند!

رمدی ( Remidi ) دستان شما را به ابزار موسیقی پیشرفته تبدیل می کند!

Header-3

 

شما هم آن لحظه ی خاص را تجربه کرده اید؟ زمانی که سمفونی مورد علاقه تان را گوش می دهید و انگشتانتان روی هوا موسیقی می نوازند؟ یا آن لحظه ی فوق العاده ای که درام نواخته می شود و شما هر موقع که آن را می شنوید محکم روی میز می زنید؟ با رمدی، اولین فناوری پوشیدنی موسیقیایی، دستانتان آلت موسیقی می شوند و صداهایی که می توانند ایجاد کنند از تصور شما فراتر می رود.

 

موسیقی نوک انگشتانتان است.

با رمدی تی 8 ( Remidi T8 ) هر سطحی تبدیل به کیبورد می شود و هر فضایی ارکستر سمفونی! شما می توانید 8 نقطه ی حساس به فشار روی دستکش تعریف کنید تا هر وقتی به آن نقطه ضربه وارد شد ترکیبات موسیقی خاصی را بنوازند یا این که فقط صدای آلات مختلف را تقلید کند. بخشی از رمدی که به مچ دستتان متصل است، حرکات دست شما را کنترل می کند. و این امکان را به فرد می دهد تا حرکات مختلف را برای کنترل میزان صدا، انعکاس صدا، و یا دیگر افکت ها تعریف کند. نتیجه؟ با این فناوری پوشیدنی ساده، موسیقی دان های حرفه ای به یک پالت صوتی تقریبا نامحدود دسترسی دارند و تازه کارها می توانند رنگ زمینه های ( که پشت سر هم تکرار می شوند و زمینه ی آهنگ تکنواز یا خواننده را تشکیل می دهد.) مورد علاقه خود را آنا بسازند.

 

روشی جدید برای موزیک ساختن

رمدی روشی جدید برای درک موسیقی جلوی پایتان می گذارد که نه تنها قوی بلکه انطباق پذیر هم هست. این فناوری، در سال 2016 توسط کمپین فوق العاده موفق کیک استارتر ( Kickstarter campaign) سرمایه گذاری شد. رمدی برای مبتدیان یادگیری موسیقی، مثل یک دوست یاری رسان است- فقط کافیه آهنگ مورد علاقه تان را دانلود کنید و همراه با آن تمرین کنید. این دستکش راه را به شما نشان می دهد. اما موسیقی دان های حرفه ای تر می توانند فراتر روند. این دستکش میتواند با فناوری VJ و DJ منطبق شود تا اجرای زنده را ارتقا دهد و با امکانات نامحدود خود می تواند سبک جدید و اجراهای نو را وارد موسیقی کند.

 

5308d59c-adfd-4d53-b79d-fac08e775d67

 

اولین در نوع خود

هیچ آلت موسیقی پوشیدنی ای مثل رمدی وجود ندارد، اما وقتی پای محصولات جدیدی که موسیقی و فناوری را ترکیب کرده اند به میان می آید، این دستکش ها هم مثل دیگر فناوری ها ایرادهای خودشان رادارند. شرکت SoundSpace واقع در اوهایوو، موسیقی را جادو و آن را وارد واقعیت مجازی کرد. حالا دیگر می شد موسیقی را لمس کرد آن را تغییر داد و دست کاری کرد. SoundStage حتی از آن هم فراتر رفت. امکانات واقعیت مجازی را که به اندازه ی یک اتاق بودند، به ” جعبه های موسیقی ” تغییر داد تا بتوانید آن را در دستانتان بگیرید. اگر نوازندگان در هرکجای دنیا از رمدی استفاده می کنند یا اینکه خود را در واقیت مجازی موسیقی غرق کرده اند روشن است که نسل بعدی موسیقی دانان حق انتخاب هایی خواهند داشت که حتی فکرش را هم نمی توانید بکنید.

 

نکته ی آخر و جذاب این محصول این است که قیمت آن فقط 349 دلار میباشد.

منبع: Remidi

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *