دوربین هیوگو میتونه تشخیص بده که عصبانی هستید و آرومتون کنه!

دوربین هیوگو میتونه تشخیص بده که عصبانی هستید و آرومتون کنه!

Header-3

هابل هیوگو نه تنها می تونه سر تا سر خونه هر جا میرید دنبالتون بیاد، بلکه می تونه بفهمه چه احساسی دارید. هیوگو یه دوربین هوشمنده از شرکت تکنولوژی هابل که موزیک پلی می کنه، خونه ی هوشمندتون رو کنترل می کنه و می تونه بفهمه کی عصبانی هستید و اقدامات لازم رو انجام بده تا آروم بشید.

خب مسلمه که هیچ کس به دوربینی احتیاج نداره که بهش بگه کی هیجان زده شده. این ویژگی هیوگو پس دقیقا برای چیه؟ در واقع این دوربین به شما کمک می کنه تا یه جورایی دیده بانی بچتونو بکنید. هیوگو هم می تونه وقتی بچه شروع کرد به گریه کردن بهتون بگه هم به طور خودکار موزیک رو پلی کنه و یا کولرو روشن کنه ( تا بچه آروم بشه.) این دستگاه چند تا کتاب صوتی هم برای بچه ها داره. همچنین می تونید بهش دستور بدید ساعت کوک کنه یا براتون یادآور بذاره.

هیوگو می تونه حرکت رو تشخیص بده SD کارت داره و می تونه 360 درجه بچرخه. بنابراین ویژگی های لازم برای یه دوربین هوشمند برای امنیت خونه رو داره. و همچنین برای اینکه حواسش به بچه باشه. از اونجایی که انقد در خوندن حالات صورت عالیه طبیعیه که می تونه انسان رو از حیوان تشخیص بده نتیجتا وقتی مسافرتید و حیوون خونگیتون رو می بینه بهتون اخطار نمی ده.

قیمت این دوربین 300 دلاره.

خب این دوربین نقاط ضعف هم داره. خب تا وقتی صورتتون رو به صفحه باشه هیوگو قادره بر اساس لبخند یا اخم یا کلا حالات چهره احساسات فرد رو بفهمه ولی یه بچه ممکنه غلت بزنه و صورتش معلوم نباشه اونوقت برای هیوگو که بر اساس حالات صورت طراحی شده، به مشکل می خوره.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *