روش های کارآمد برای جوان ماندن و جوان به نظر رسیدن پوست!

روش های کارآمد برای جوان ماندن و جوان به نظر رسیدن پوست!

Header-4

بعد از بررسی مجدد بهترین راه حل های علمی ای که برای جوون موندن و جوون به نظر رسیدن ارائه شده، لیز واساریلو، سردربیر نشریه ی ریدرز دایجست موثرترین راه حل ها رو گلچین کرده تا بدون اینکه پول هنگفتی خرج کنید، جوانتر به نظر برسین.

انواع توت رو به وعده ی صبحانه تون اضافه کنید.

آنتی اکسیدان موجود در انواع توت محافظی در برابر رادیکال های آزاد هستن. رادیکال های آزاد خودشون یکی از دلایل پیر شدن سلول ها هستن. علاوه بر این، این میوه تولید کلاژن در پوست رو افزایش میده تا جوونتر به نظر برسین. صبحانه نصف فنجون تمشک و توت فرنگی بخورید.

از روغن جوانه ی گندم استفاده کنید.

جوانه ی گندم در بین غذاها بالاترین درصد ویتامین E رو داره. مطالعات نشون داده که این ماده می تونه در مقابل آسیب از غشای سلولی محافظت کنه و از پیری مغز، پوست و چشم جلوگیری کنه. می تونید دو قاشق غذاخوری از این روغن رو به سالادتون اضافه کنید و یا اونو روی حبوبات و سبزیجات بریزید. اما در پخت غذا ازش استفاده نکنید. این روغن اگر حرارت ببینه خاصیتش رو از دست میده.

از کرم پودر استفاده نکنید.

کرم پودر رطوبت رو از پوست می گیره و خشکش می کنه. این باعث میشه پوست تغییر رنگ بده و ناهمگون به نظر بیاد. همچینین به داخل خطوط ریز صورت و چروک ها نفوذ می کنه و باعث میشه بزرگتر و عمیق تر به نظر بیان.

خانم هایی که پوست خشک دارن به جای کرم پودر، باید از مرطوب کننده های رنگی استفاده کنن و کسانی که پوست چرب دارن کرم سی سی براشون مناسبه. جفت این محصولات هم پوشانندگی خوبی دارن و هم باعث میشن پوستتون بدرخشه و طبیعی به نظر برسه.

چروک های پوست رو با کرم رتینول او تی سی ( OTC Retinol ) از بین ببرید.

رتینول پوست رو تحریک می کنه تا کلاژن سازی کنه و روند جابجایی سلول ها رو تسریع میبخشه که در نتیجه ش پوست بهتر، با چروک کمتری خواهید داشت. از این کرم سه روز در هفته استفاده کنید و بعد از چند هفته نتیجه ش رو ببینید.

 

اشتراک گذاری پست