خانه ای که با بارش باران آهنگ می نوازد!

خانه ای که با بارش باران آهنگ می نوازد!

Header-2

خانه ای که در منطقه ی دانشجویی درزدن- Dresden- (در ایالت ساکسونی در آلمان)واقع است، در هنگام باراش باران به معنای واقعی کلمه آواز می خواند!

ایده ی این خانه متعلق به آنت پل، یک مجسمه ساز است. دو طراح به نام های کریستوف روزنر و آندره تمپل این ایده را عملی کرده اند. همه ی این افراد در این مجتمع زندگی می کنند. آنت می گوید فکر ساخت همچین خانه ای زمانی به سرش زده که در سن پترزبورگ، روسیه، باران به شیشه ی خانه اش می زده و صدای گوش نوازی را ایجاد می کرده است.

او با این ایده با دوستان دیگرش که هم اکنون ساکن خانه هستند، دست به کار شدند و با ایجاد شبکه ای از لوله ها، ناودان ها و قیف ها کاری کردند تا صدای باران به بهترین شکل ممکن انعکاس پیدا کند.

این خانه در سال 1999 ساخته شد و از زمان ساختش تا به امروز، این خانه ی شگفت انگیز واقع در شرق آلمان توریست های زیادی را به سمت خود کشانده است. ظاهر جذاب خانه با ترکیبی از رنگ های سبز و آبی در جذب توریست ها بی تاثیر نبوده است. نه تنها توریست های خارجی بلکه خود آلمانی ها هم عاشق دیدن و شنیدن این خانه در روزهای بارانی هستند. چه عالی می شد اگر این خانه در انگلستان بود که همیشه بارانی است!

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *