10عادت فوق العاده ی سالم ترین و کارآمد ترین افراد – بخش اول

10عادت فوق العاده ی سالم ترین و کارآمد ترین افراد – بخش اول

Header-4

موفق ترین افراد عادت های جادویی و پیچیده ندارن. فقط عادات موثر رو میشناسن و اجرا می کنن. ما در این مقاله به 4 عادت می پردازیم و در مقاله های بعدی می تونید عادات بعدی رو هم بخونید تا در زمره ی افراد سالم و موفق باشید.

عادات نقش مهمی تو زندگی ما دارن. چون اعمال، رفتار طرز فکر و احساس ما بستگی به عادات ما داره. اونها می تونن ما رو به آرزوهای بزرگ و اهدافمون برسونن تا طعم فوق العاده ی خوشبختی و موفقیت رو بچشیم. یا اینکه باعث نا امیدی و یاس ما بشن چون هیچ وقت به رویاهامون نرسیدیم.

اگر دنبال این هستید که سالم تر زندگی کنید و کارآمد تر باشید، با این چهار عادت فوق العاده شروع کنید:

  1. ” چرا” ی زندگیتون رو پیدا کنید.

هر نوع پیگیری کسب و کار و یا شروع کار هنری با یه ” چرا” شروع میشه. وقتی بدونید برای چی دارید یه کار رو انجام میدید، شروعش می کنید.استیو جابز همینطوری آیفون رو به وجود نیاورد. مارک زاکربرگ همینجوری فیسبوک رو خلق نکرد. وقتی انگیزه داشته باشید، به راهتون ادامه میدید حتی اگر روزای سخت و دشواری داشته باشید.

  1. برنامه داشتن همه چیزه.

وقتی درموردش صحبت می کنید، رویاس. ولی وقتی جز برنامه هاتون می نویسیدش، واقعی میشه. خیلی ها می خوان سالم تر زندگی کنن، یه کاری رو شروع کنن و یا از کارشون انصراف بدن، ولی آیا برنامه ای براش میریزن؟ روزاشونو چطوری سپری می کنن؟

حرف زدن در مورد کاری که قصد انجامش رو دارید، عالیه. اما عمل کردن صد پله بهتره. اگر اون کاربراتون اولویت داشته باشه، براش برنامه میریزید.

  1. بزرگ فکر کنید، اما قدم های کوچک و شدنی بردارید.

دنبال کردن اهداف جدید و بهتر شدن در کاری که انجام میدید اولش می تونه شما رو غرق خودش بکنه. اگر احساس کردید کار زیاد از حد خسته و مشغولتون می کنه یعنی قدم هاتون زیادی بزرگه.

دست از کار نکشید. در عوض وظایف روزانتون رو خرد کنید. انقدر اهدافتون رو به قسمت های کوچیک تر تبدیل کنید تا در حال حاضر براتون قابل اجرا باشه.

  1. کارهای روزانه خیلی مهمن.

اون چیزی که هر روز به طور منظم انجام میدید خیلی مهم تر از کارهایی که گاه و بیگاه انجام میدید. کارهایی که مرتبا هر روز انجام میدید خیلی مهمن چون نظم و و ترتیب رو دارن ذره ذره وارد زندگیتون می کنن. کارهای روزانتون با پایه ریزی کردن عادات صبحگاهی شروع میشه که خیلی می تونه در پیش بردن شما به سمت موفقیت در روز موثر باشه.

 

 

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *