5 تا از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان انگلیسی و غیره!

5 تا از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان انگلیسی و غیره!

Header-3

در اینجا 5 تا از بهترین اپلیکیشن ها رو برای دانش آموزان و معلمانی که قصد یادگیری زبان انگلیسی رو دارن معرفی می کنیم. با این اپ ها می تونید مهارت های زبان انگلیسی رو در هر جا و هر زمان تو موبایلتون داشته باشید و اونها رو یاد بگیرید.

یادگیری یه زبان مزیت های خیلی زیادی داره. باهوشترمون می کنه. حافظمون رو تقویت می کنه و درک بالاتری از دنیای اطرافمون بهمون میده.

Duolingo

Duolingo یکی از بهترین اپ های یادگیری زبانه و برای مبتدیان یادگیری این زبان خیلی توصیه میشه. در این اپ با بازی می تونید زبان یاد بگیرید اون هم فقط با صرف 20 دقیقه وقت در روز. تمامی درس ها در Duolingo طبقه بندی شده ان. و در هر درس 7 لغت جدید مربوط به یه موضوع رو یاد می گیرید. هر درس رو که تموم می کنید نمره ای هم در ارتباط با اون مهارت به شما داده میشه.

Memrise

Memrise از یه راه خیلی ساده و خلاق استفاده می کنه تا کلمات انگلیسی یادتون بمونه و این زبان رو یاد بگیرید. تمرکز این اپلیکیشن روی افزایش دامنه ی لغاته و از روش بسیار موثری هم استفاده می کنه. Memrise این امکان رو به شما میده تا به صورت آفلاین هم بتونید به یادگیریتون ادامه بدید.

Learn Languages busuu

کیفیت دروس در busuu بر اساس مرجع مشترک اروپایی در یادگیری زبان یا همون CEFR ه. و از این جهت خیلی قابل اعتماده. دروس از مبتدی تا پیشرفته طبقه بندی شدن و شامل لغات جامع، مکالمه، تمرین های نوشتاری و تست ها هستن. اگر می خواید مهارت حرف زدن به زبان انگلیسی رو تقویت کنید، busuu عالیه.

LearnEnglish Grammar

LearnEnglish Grammar یه اپ خیلی خوب برای تقویت گرامره. اگر می خواید گرامر زبان انگلیسی رو جز به جز یاد بگیرید، به سراغ این اپ برید. LearnEnglish Grammar یه اپ فوق العاده س که 12 مبحث گرامر رو در همه ی سطح ها پوشش میده. در هر کدوم از این مبحث ها هم 20 تا تمرین هست.

 

Babbble- Learn Language

Babbble یه اپ عالیه که تمرکزش روی یادگیری لغته. این اپ به شما این امکان رو میده که عبارات رو کامل و تکرار کنید و از این جهت در فهم زبان انگلیسی خیلی کمکتون می کنه. این اپ با 4 شیوه ی تشخیص صدا، تشخیص تصویر، دیکته و پر کردن جای خالی، کلمات رو به شما یاد میده. تمرکز Babbble روی کیفیته تا کمیت یادگیری. با این اپلیکیشن می تونید هدف گذاری کنید و پیشرفتتون رو ثبت کنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *