با لنزهای جدید، به جای موبایل،با چشم هاتون همه چیز رو ضبط کنید!

با لنزهای جدید، به جای موبایل،با چشم هاتون همه چیز رو ضبط کنید!

Header-3

تصور کنید که می تونید مهم ترین لحظه های زندگیتونه دوباره خیلی واضح ببینید: اولین دیدار بچتون، کنسرت خواننده ی مورد علاقتون. در آینده ی نزدیک می تونیم صاحب لنزهایی باشیم که کل روز رو می تونن برامون ضبط کنن. این یه داستان جادویی نیست. سونی، گوگل و سامسونگ دارن روی این فناوری کار می کنن.

همیشه احساس می کنم یه نفر نگام می کنه…

در حال حاضر، سونی این گروه رو رهبری می کنه. اپلیکیشن مخصوص این لنز توضیح میده که این محصول چطور کار می کنه. ویژگی این لنزها از دیدن و عکس گرفتن خیلی فراتر میره.

وقتی این لنزها رو روی ” مردمک چشم ” قرار بدید تصاویر رو ضبط می کنه. اطلاعات روی واحد ذخیره سازی خود لنز ذخیره میشه.

چطور دکمه ی record ( ضبط کردن ) رو بزنیم؟ با پلک زدن! به محض اینکه پلک بزنید خود لنز شروع به ضبط کردن تصاویر می کنه. این لنزها پلک زدن معمولی رو از پلک زدنی که طولانی تره تشخیص میده. با یه پلک کمی طولانی تر از معمول می تونید لحظاتتون رو عینا ثبت کنید.

طبق گفته ی سونی، کاربران لازم نیست لنز رو در دو چشمشون بذارن. لنزها هم در دو نوع سخت و نرمن و بستگی داره کاربر کدوم رو ترجیح بده.

همه چیز در معرض ضبط شدن…

گرچه این فناوری برای مادرا عالیه برای اینکه می تونن شیطنت های بچشونو بدون اینکه نیاز باشه گوشی دستشون بگیرن ضبط کنن . یا عروس هایی که میخوان عروسیشون رو همینطوری که روز عروسی خودشون دیدن ضبط کنن اما استفاده های دیگه ای که میشه از این لنزها کرد، مدافعان حریم خصوصی رو نگران کرده.

این فناوری فوق العاده می تونه به حریم خصوصی افراد تجاوز کنه. هیچ کس نمی تونه متوجه بشه که یکی دیگه فقط با یه پلک زدن می تونه تمام فعالیت هاش رو ضبط کنه.

کسانی که مشتاقن تا استفاده از این لنزها رو تجربه کنن، باید حداقل یک یا دو سال دیگه صبر کنن. گرچه هنوز هیچ زمان مشخصی برای عرضه به بازار مشخص نشده.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *