10 راه ساده برای اینکه سطح زندگیتون رو بالا ببرید و کلا دگرگونش کنید!

10 راه ساده برای اینکه سطح زندگیتون رو بالا ببرید و کلا دگرگونش کنید!

Header-4

10 راه ساده برای اینکه سطح زندگیتون رو بالا ببرید و کلا دگرگونش کنید!

  1. ارزش خودتون رو بدونید و نذارید هیچ کس ارزشتون رو پایین بیاره، به حسابتون نیاره یا اینکه بهتون این حسو بده که ارزشمند نیستید.
  2. انعطاف پذیر باشید. راهی رو پیدا کنید تا بتونید به هر چیز سخت یا غیر منتظره ای واکنش مثبت نشون بدین.
  3. با آدمای با تجربه رفت و آمد کنید. هر هفته سعی کنید حداقل یه روز به دیدن فردی برید که تجربه ش از شما بیشتره. ازشون کمک بخواید. از توصیه هاشون استفاده کنید یا اینکه فقط ازشون بخواید باهاتون چند دقیقه ای حرف بزنن. کمکی که این جور آدما می تونن بهتون بکنن از مدرک دانشگاهی خیلی بیشتره.
  4. نقطه ضعفتون رو پیدا کنید و ازش بهره برداری کنید. نقطه ضعف یکی از دوستام این بود که همش دلش می خواست ایکس باکس بازی کنه در حالی که همیشه آرزوشو داشت با درست کردن ویدئو به شرکت های تازه تاسیس کمک کنه. در نهایت کانالی درست کرد که همزمان هم توش بازی می کرد هم جواب سوالات شرکت ها رو می داد.
  5. اجازه ندید افراد منفی باف انرژی شما رو ازتون بگیرن. وقتی با آدمایی روبرو میشید که جوابشون به هر ایده ای نه هست ازش به عنوان یه عامل هل دهنده استفاده کنید تا هم به خودتون هم به دیگران ثابت کنید که می تونید.
  6. از احساس درماندگی دست بردارید. وقتی افسردگی و اضطراب به سراغتون میاد، باهاش بجنگید. همیشه می تونید حال روحیتون رو تغییر بدید و وضعیتتون روعوض کنید.
  7. اجازه ندید یه وجه زندگیتون به همه ی زندگیتون تسلط پیدا کنه. چه کارتونه، چه پول، چه ماشین، چه همسر یا بچه هاتون. شما باید بتونید از زندگیتون لذت ببرید و احساسات و موقعیت های مختلف رو تجربه کنید. چون اگر این کار رو نکنید، از پا در میاید.
  8. یادگیری مدام رو به یه اولویت تبدیل کنید. این بهترین توصیه ی منه. همیشه در حال یادگیری باشید. چون وقتی یاد می گیرید در واقع دارید خودتون رو برای شرایط سختی که زندگی یهو براتون پیش میاره، آماده می کنید.
  9. با بروز هر مشکلی عقب نشینی نکنید. کلید حل هر مشکلی به جای فرار کردن روبرو شدن باهاشه. همیشه از خودتون بپرسید بدترین اتفاقی که می تونه بیفته چیه؟ وقتی بفهمید چجوری می تونید حلش کنید، دیگه ازش فرار نمی کنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *