تانوس به شما اجازه میده تا جنس پارچه رو از روی صفحه ی نمایش لمسی حس کنید!

تانوس به شما اجازه میده تا جنس پارچه رو از روی صفحه ی نمایش لمسی حس کنید!

Header-3

با فناوری لمسی جدید می تونید مواد مختلف مثل ابریشم، کتان و حتی چمن رو با لمس صفحه نمایش حس کنید.

تصور کنید که می خواید به طور آنلاین لباس بخرید و قبل از نهایی کردن خریدتون می تونید جنس پارچه رو حس کنید. ایده ی اصلی تانوس تاچ ( Tanvas Touch ) هم همینه- یه فناوری لمسی جدید در نمایشگاه سی ای اس 2017.

شاید با بازخورد های لمسی معمولی آشنا باشید. گوشی های هوشمند هم ازش استقاده می کنن تا تایپ کردن روی صفحه ی نمایش ملموس تر بشه. وقتی برای تایپ کردن صفحه ی نمایش رولمس می کنید، اون حرف یا بخشی که لمس کردید یه کمی می لرزه تا حس فشار دادن یه دکمه ی واقعی بهتون دست بده. بعد از مطالعات گسترده ای که در دانشگاه نورث وسترن انجام شد، فناوری تانوس تاچ همون ایده رو بهبود بخشیده تا وقتی که انگشتتون رو روی iPad حرکت میدید بتونید فرق بین ابریشم و مخمل رو تشخیص بدید.

هرچند ایده ایده ی بسیار هیجان انگیزیه، خیلی ها با نمونه ای که در سی ای اس ارائه شد تحت تاثیر قرار نگرفتن. با لمس صفحه مسلما می تونید فرقی بین پول چوبی، قلوه سنگ و چمن قائل بشید ولی حسی که بهتون میده اونقدر ها هم واقعی نیس.

تانوس در حال حاضر داره این فناوری رو ارائه میده و این فناوری میتونه روی هرچیزی که صفحه ی نمایش داشته باشه به کار برده بشه. حتی می تونه روی یه سطح صاف مثل میز هم گذاشه بشه. غیر از تحولی که در خرید آنلاین می تونه ایجاد کنه، در بازی ها می تونه به کار بره تا حس واقعی تری به شما بده و در بازی غرقتون کنه، همچنین به افرادی که دارای اختلال بینایی هستند هم می تونه کمک کنه.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *