3 تا از بهترین اپلیکیشن های بهینه سازی سال 2017!

3 تا از بهترین اپلیکیشن های بهینه سازی سال 2017!

Header-3

3 تا از بهترین اپلیکیشن ها برای افزایش سرعت و بهینه سازی اندروید در سال 2017

وسایل دیجیتال، همچون گوشی های هوشمند، لپ تاپ ها و کامپیوتر ها عضو جدایی ناپذیر زندگی ما هستند و میلیون ها نفر در سراسر جهان به طور منظم از این وسایل استفاده می کنند. با وجود رشد چشم گیر تکنولوژی، کاربران همیشه از کاهش عملکرد گوشی های اندروید شکایت دارند. اگر شما از دستگاه یا گوشی قدیمی ای استفاده می کنید که عمرش را کرده، طبیعی است که سرعت آن پایین باشد. اما اگر همین اتفاق برای گوشی یا دستگاهی که تازه خریدید می افتد، باید با یک اپ مناسب آن را پاکسازی و بهینه سازی کنید.

بدون اتلاف وقت به سراغ بهترین اپلیکیشن های اندروید می رویم که با کمک آن ها میتوانید سرعت گوشیتان را بالا ببرید و عملکردش را بهتر کنید.

Phone Clean

یکی از کم حجم ترین اپ هایی که می توانید بر روی گوشی اندروید و یا تبلتتان نصب کنید. با حجم کم Phone Clean همه ی آن امکاناتی را که اپ های بهینه سازی در اختیار شما قرار می دهند داراست و حتی بیشتر از آن ها. این اپ نه تنها فایل های اضافی و اطلاعات بلا استفاده را پاک می کند بلکه می تواند ابزار تبلیغاتی مزاحمی را که سرعت اینترنتتان را کم می کند و باعث می شوند اپ ها با تاخیر عمل کنند از بین ببرد. با یادآور هوشمندی که دارد به محض پر شدن گوشیتان از فایل های بلا استفاده و اضافی به شما هشدار می دهد. همچنین با این اپ می توانید برنامه هایی را که استفاده نمی کنید غیر فعال کنید و روال cpu را پایین بیاورید تا باتری کمتری مصرف شود.

دانلود

Virus Cleaner

ممکن است باورش سخت باشد اما گوشی های اندروید بسیار در معرض ویروسی شدن هستند. اپ ها و برنامه های ویروسی نه تنها عملکرد دستگاه شما را مختل می کنند بلکه می توانند امنیت اطلاعات شخصی و مالی شما را به خطر بیندازند. به نظر میاید Virus Cleaner فقط یک آنتی ویروس ساده برای دستگاه های اندروید باشد اما ویژگی های دیگری هم دارد که باعث شده این اپ یکی از بهترین اپ ها برای بهینه سازی باشد. Virus Cleaner هنگام استفاده از اینترنت، بی درنگ شما را از خطر آگاه می کند و در مقابل ایمیل ها و یا وبسایت هایی که قصد سوء استفاده از اطلاعات شخصی شما را دارند به شما اخطار می دهد. شما می توانید امنیت شبکه ی اینترنتی خود را امتحان کنید و پیشنهاداتی جهت تقویت امنیت آن بگیرید. این اپ حتی می تواند سیگنال وای فای را تقویت کند تا از سرعت بیشتر اینترنت لذت ببرید. این ویژگی Virus Cleaner را در مقایسه با تعداد بیشمار اپ های بهینه سازی خاص کرده است.

دانلود

Just Cleaner

این اپ صد در صد رایگان، در یک چشم بهم زدن رم شما را از برنامه های در حال اجرا پاک می کند تا سرعت دستگاهتان افزایش پیدا کند. Just Cleaner، یک قسمت جدا برای افزایش سرعت بازی به همراه یک junk cleaner ( برای پاک کردن فایل های بی کاربرد و اضافی ) دارد که بسیار کارآمد است. همچنین می توانید اپلیکیشن هایتان را مدیریت کنید و اپ هایی که زیاد استفاده نمی کنید کاملا ببندید و غیر فعال کنید تا باتری کمتری استفاده کنند و اینترنتتان کمتر مصرف شود. این امکانات بسیار خوب از Just Cleaner یک اپ ساده در عین حال فوق العاده برای افزایش سرعت اندروید ساخته است.

دانلود

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *