اپلیکیشن کیندر میخواهد شما را مهربان و صمیمی کند!

اپلیکیشن کیندر میخواهد شما را مهربان و صمیمی کند!

Header-3

بلند شو. گوشی ات را چک کن. یک متن تازه را باز کن. بهترین دوستت برایت نوشته: ” وقتی صندلی جلو میشینی، همیشه بهترین آهنگا رو میذاری!” وای! چقدر خوب می شد اگر هر روز با پیامی به این خوبی شروع می شد. کیندر، یک اپ جدید آیفون، قصد دارد تا افسانه ی ظرافت های ناگهانی را به حقیقت تبدیل کند.

بای بای پیام های سایبری!

خیلی خوبه وقتی مردم با شما با مهربانی رفتار می کنند و شما هم با آنها مهربان هستید. اما این معادله ی ساده را نمی توان همیشه متعادل نگه داشت. یک اپ آیفون به نام کیندر، قصد دارد تا مهربان بودن و مهربانی کردن را در شبکه ی ارتباطی شما آسان تر کند. بنیان گذاران: مت ایوستر و جاش بیل این اپ را در اکتبر سال 2014 در ارتباط با ماه ملی جلوگیری ازتهدید و آزار و اذیت به راه انداختند. ماموریتشان این بود تا دنیا را به مکانی مهربان تر تبدیل کنند. بر طبق سایت کیندر، ” مهربانی یکی از قوی ترین راه ها برای مبارزه با تهدید ، آزار و اذیت است و اگر همه ی ما متعهد به کیندری بودن شویم، میتوانیم به کلی از پیام های تهدید آمیز خلاص شویم.”

هاف پست، به نقل از ایوستر نوشته است: ” پستی کل اینترنت رو فرا گرفته. بنابراین ما از خودمون پرسیدیم عکس پیام های سایبری چیست؟ مهربانی.” خود این اپ ساده است: برای اقوام و دوستانتان تعریف های از پیش نوشته شده یا تعاریف خودتان را بفرستید و با هر پیام محبت آمیزی که می فرستید، امتیاز به دست بیاورید. کیندر به شما این امکان را می دهد تا خلاق باشید و امیدوار است بتواند روابطتان را با اطرافیان تحکیم کند. اینکه اپلیکیشن ها می خواهند کمک کنند تا شما بهتر شوید، فوق العاده نیست؟

2c3a1043-b4dd-402a-ae28-c94e3290231b

بیخیال! شاد شو!

خوب بودن چیزی نیست که از روی اجبار فقط انجامش دهید. مهربانی را وارد دنیا کردن، منافع بسیاری را به خودتان می رساند. به نقل از ریورساید، به گفته ی دکتر سونیا لیبومیرسکی، استاد روانشناس دانشگاه کالیفرنیا، ” کسانی که کارهای شفقت آمیز انجام می دهند، به مرور زمان شاد تر می شوند. وقتی با دیگران مهربانید، حس بهتری به خودتان دارید. معنوی تر، خوش بین تر و مثبت تر می شوید. ” این یکی شاید نظرتان را بیشتر جلب کند: کارهای محبت آمیز از پیش تعیین نشده و یهویی، می تواند عمر شما را طولانی تر هم بکند. تا به حال پنجاه بار در روز به دوستتان پیام داده اید، چرا به خودتان زحمتی ندهید تا ” Send ” را برای فرستادن یک پیام خوب و مهربانانه بزنید؟

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *