معرفی شرکت های خارجی – STRIVR

معرفی شرکت های خارجی – STRIVR

داستان ما در تقاطع آزمایشگاه تکنولوژی و زمین فوتبال شروع می شود.

در فصل2013 – 2014 فوتبال دانشجویی آمریکا، موسس شرکت، درک بلچ، بعنوان کمک مربی باشگاه فوتبال استنفورد مشغول به کار بود و همزمان نیز در رشته ی مطالعات رسانه و گرایش واقعیت مجازی در حال تحصیل بود.

در آخر فصل 2014، دیوید شاو، سرمربی تیم، بلچ را به دفترش فراخواند تا از او بازخورد بگیرد. اما پاسخ بلچ، بازخورد مطلوب شاو نبود زیرا پایان نامه ی بلچ درباره ی این بود که چگونه می تواند تجربیات فوتبالی اش را با واقعیت مجازی برای بهبود تمرین بازیکنان به کار گیرد. در طول این مدت که روی برخی بازکنان آزمایشاتی انجام داده بود، نتایج قابل توجهی دریافت کرده بود. پس بجای صحبت درباره ی فوتبال، درباره ی یک کسب و کار حرف زد. و در پاسخ این را دریافت کرد: ((اگر من جای تو بودم، همین الان از اینجا میرفتم، شرکت خودم را تاسیس می کردم و این را به واقعیت تبدیل می کردم.))

نگاه منحصر به فرد بلچ به وافعیت مجازی برای تمرین ورزشکاران با همکاری جرمی بیلنسن (استاد دانشگاه استنفورد) ایجاد شد. بیلنسن، کارش بررسی تاثیر واقعیت مجازی روی ذهن بوده و تحقیقاتش نشان داده است که تکنولوژی غوطه وری می تواند با استفاده از تغییرات رفتاری، یک رسانه ی موثر برای آموزش باشد. او به همراه بلچ این شرکت را تاسیس و نام آن را STRIVR: Sports TRaining In VR گذاشتند.

بعد از تنها چند ماه، یک سری مشتری که شامل 20 تیم لیگ فوتبال آمریکا، لیگ بسکتبال آمریکا ، تیم اسکی و همچنین چند تیم فوتبال دانشگاهی  را بدست آوردند.

((چیزی که تغییر دهنده ی بازی برای ما است، طریقیست که ما واقعیت مجازی را به تئوری های پیشرفته ی یادگیری ، علم داده و طراحی سه بعدی کنار هم آورده ایم.)) درک بلچ

وقتی با دنیای مجازی در ارتباط هستید، تصمیماتی که می گیرید همان مسیرهای عصبی ای فعال می شوند که در دنیای واقعی اتفاق می افتد. تمرین در دنیای مجازی، با آنالیز و بررسی داده ها، عملکرد را در دنیای واقعی بهتر می کند. این روش یادگیری را <غوطه وری> می نامند.

در تابستان 2016، مدیر ارشد بخش دیجیتال والمارت، در حال بررسی یک راه جدید برای آموزش فروش و بخش خدمات مشتریان بود. در طی بازدیدی از امکانات ورزشی دانشگاه آرکانزاس، استفاده از تجهیزات فناورانه این شرکت را دید و بعد از صحبتی کوتاه با مربی این تیم، تصمیم سریعی گرفت و این تکنولوژی را به آکادمی والمارت آورد.

بعد از سال اول آموزش ها با سیستم غوطه وری در آکادمی والمارت نشان داد که رضایت کارکنان 30 درصد افزایش یافته است.نمرات آزمون های کارکنان 70 درصد بالاتر رفته بود و 10 الی 15 درصد یادگیری ها مانا تر شده بودند. نتایج به قدری رضایت بخش بود که والمارت تصمیم گرفت این پروژه ی آموزشی را به تمام 4700 شعبه اش بسط دهد و 17 هزار هدست واقعیت مجازی خریداری کرد.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *