ترسیم یک بیزینس پلن – تیم مدیریتی و اجرایی

ترسیم یک بیزینس پلن – تیم مدیریتی و اجرایی

تیم اجرایی و مدیریتی
در این بخش از طرح کسب و کار شما باید افراد کلیدی را که در بخش مدیریت استارت آپ یا شرکت ورزشی شما همکاری می کنند را معرفی نموده و مهم ترین نقش های حضور آنها در تیم اجرایی خود را بیان کنید. سرمایه گذاران خطر پذیر، استارت آپ شما را از روي تیم اجرایی و مدیریتی و سوابق تخصصی و حرفه ای آنها شناسایی می کنند، پس نهایت سعی خود را در جهت انتخاب یک تیم کاری قوی به کار گیرید. شرح حال و رزومه ای مختصر برای هر کدام از آنها تهیه کرده و بر مهم ترین سوابق اجرایی و تخصصی آنها تأکید نمایید و وظیفه ی راهبردی هر کدام را در استارت آپ خود بیان کنید. فراموش نکنید که در این بخش باید خودتان را نیز معرفی کنید.


همچنین ترسیم نمودار سازمانی همراه با ذکر اسم افراد در سمت هاي مختلف مفید است و توصیه می شود.
این نکته مهم است که خواننده طرح کسب و کار ورزشی شما بداند، چه کسی ناظر و چه کسی انتخاب کننده افراد تیم است. هم چنین باید پیش زمینه ذهنی و مدیریتی شما یعنی نحوه نگرش، اعتبارات و دلیل انتخاب چنین تیم مدیریتی را در اختیار خواننده قرار دهید. تلاش کنید خلاصه ای از مهم ترین انتظاراتی که از تیم مدیریتی دارید و نقش هر فرد را در آینده ی کسب و کارتان به طور واضح توضیح دهید.
اهمیت تیم بیشتر مربوط به داشتن تخصص مورد نیاز آن استارت آپ، مهارت های کاربردی و شبکه کسب و کار برای رسیدن به رشد در کسب و کار می باشد. در نظر داشته باشید که سرمایه گذاران همه ي مطالب نوشته شده را نمی خوانند ولی نکات پر اهمیت را به خاطر می سپارند. اگر بخش هایی وجود دارند که برای آنها هنوز فرد مناسبی را نیافته اید، آنها را مشخص کنید و به اقدامات انجام شده خود اشاره کنید. مراقب باشید که از اغراق و تعریف نادرست کاری پرهیز شود.
ادامه دارد…

محمد شریعت زاده

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *