ورود گوگل، غول تکنولوژی، به ورزش

ورود گوگل، غول تکنولوژی، به ورزش

در هفته ای که گذشت، گوگل که یکی از غول های تکنولوژی بشمار می آید، قراردادی تجاری با  استادیوم SoFi امضا کرده است تا بتواند در مسابقات این فصل فوتبال آمریکایی، چشم ها را به سمت این ورزشگاه برگرداند.

در این همکاری، گوگل وظیفه عملیات اجرایی و  بهبود تجربیات مصرف کننده را به عهده دارد. این در حالیست که در این مرکز تفریحی – ورزشی 1 میلیون و 200 هزار متر مربعی، 70 هزار صندلی وجود دارد که دید بسیار خوبی به زمین بازی دارند. گوگل Cloud قرار است به روش های مختلفی این مکان را به روز کند.

نرم افزار مستخدم که آن را گوگل پشتیبانی می کند، کمک می کند که رویدادهای این ورزشگاه را اطلاع رسانی کند، برای مسیریابی درون ورزشگاه استفاده شود، محل پارک خودرو را نشان دهد، مسیر و زمان مناسب حرکت و استفاده از وسایل نقلیه عمومی را نمایان کند،برای باشگاه ها، افراد و ورودی ها مجوز های دیجیتال صادر و بلیت های شخصی سازی شده برای غذا، بازی و خرید ارائه کند.

یک صفحه نمایش ویدیویی نیز در استادیوم نصب می شود که پایه و اساس آن داده های فضای ابری است و تماشاچیان میتوانند روی آن ها ویدیو و تصاویر با کیفیت ببینند، این صفحه نمایش، بزرگترین در تمامی ورزش ها است.

همچنین با رهگیری داده های مشتریان در هالیوود پارک (محلی که استادیوم در آن قرار دارد) پیشنهاد های منحصر به فرد و شخصی سازی شده به مهمان ها و طرفداران، داده می شود.

در آینده، این ورزشگاه این امکان برآورده می شود که حاضرین بتوانند با استفاده از اینترنت پر سرعت تصویر بازی را در موبایل خود با کیفیت 4K/HDR ببینند، همچنین دسترسی مشاهده بازی از زوایای منحصر به فرد و بازپخش صحنه ها فراهم می شود. این اولین بار در ورزش است که استادیومی می تواند تصاویر 4K/HDR پخش کند.

استادیوم سوفای که میزبان لیگ آمریکا است، پنج میلیارد دلار هزینه در برداشته که بنظر می رسد پر هزینه ترین ورزشگاه تاریخ باشد.

مترجم: دانیال سعادتی

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (0)

  • مجید پاسخ

    این استادیوم سرویس بهداشتی نداره😕

    در 5:31 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *