چهار عادت صبحگاهی که روزتون رو بهتر می کنه و فقط 5 دقیقه زمان می بره! ( بخش دوم )

چهار عادت صبحگاهی که روزتون رو بهتر می کنه و فقط 5 دقیقه زمان می بره! ( بخش دوم )

Header-4

دیدن بخش اول

ساعتتون زنگ می زنه و شما snooze رو میزنید تا چند دقیقه بیشتر بخوابید که معمولا اون چند دقیقه میشه 30 دقیقه و یا حتی بیشتر. بعد از اینکه چند بار snooze رو زدید، بالاخره از خواب بلند میشید و بدون هدف هی توی خونه می چرخید. بعد، میرید سراغ موبایلتون و توی شبکه های اجتماعی می چرخید.

متاسفانه، این عادات صبحگاهی رو درصد خیلی زیادی از افراد دارن. وقتی قبل از سر کار رفتن،  صبحتون رو بی هدف شروع می کنید شانس اینو از دست میدید که بدنتون رو برای موفقیت، انرژی و سلامت بهتر آماده کنید. در واقع، همه ی چیزهایی که گفته شد در 4 تا کار خلاصه میشه که کلا 20 دقیقه زمان میبره. برای هر کدوم 5 دقیقه زمان لازم دارید. دو مورد اول رو می تونید در بخش اول، در مقاله ی جداگانه بخونید.

  1. 5 دقیقه برای مدیتیشن

مدیتیشن فواید بسیاری داره. در بهتر شدن افسردگی های غیر حاد موثره، بی خوابی و استرس رو بهبود می بخشه و قدرت تصمیم گیری رو بهتر می کنه و صدها چیز دیگه. 5 دقیقه مدیتیشن کردن در شروع روز هم فواید مدیتیشن رو به بدنتون میرسونه و هم متمرکزترتون می کنه و همچنین فرصتی بهتون میده تا با دنیای درونتون ارتباط برقرار کنید.

  1. 5 دقیقه برای مرور رویاها، عبارت های انرژی بخش و اهداف روزانه تون

اگر هدفتون داشتن یه شغل رویایی، یه زندگی رویایی و یا یه بدن خوش فرمه، باید روی وظایفی که در حال حاضر دارید تمرکز کنید. با دنیای امروزیمون که پر از زرق و برقه و و کلی چیز هست که حواسمون رو پرت کنه، تو مسیر خودت باقی موندن کار ساده ای نیست. بخاطر همینه که آخرین کاری که باید صبح انجام بدید تا روزتون رو بسازید اینه که رویاتونو مرور کنید. به خودتون یادآوری کنید که چه کاری دارید انجام میدید و چرا. بعد از مرور رویاتون، نوبت به این میرسه که خودتون رو به چند تا کار کوچیک متعهد کنید. اهداف روزانه ی کوچیک ولی موثر. اهدافی که در نهایت شما رو به رویاتون نزدیک تر کنه.

در آخر هم، از یه عبارت انرژی بخش استفاده کنید تا در طول روز کمکتون کنن. هر روز، یه کسی یا یه چیزی هست که حالتون رو بگیره و از مثبت بودن دورتون کنه. با گفتن چند جمله ای که می دونید میتونن به مثبت موندن شما کمک کنن روزتون رو بهتر کنید.

عبارت مورد علاقه ی من که می تونید ازش استفاده کنید اینه: ” همه چیز در کائنات به پیشرفت من کمک می کنند. ” من این عبارت رو می نویسم و بلند می خونم. افسار زندگی، کار رو به دست گرفتن و کنترل کردن سلامتتون نیازمند حقه های جادویی و یا کارهای خارق العاده نیس- فقط کافیه چند دقیقه ی اول صبح وقت بذارید و این کارها رو انجام بدید.

 

 

اشتراک گذاری پست