چهار عادت صبحگاهی که روز شما رو بهتر می کنه و فقط 5 دقیقه زمان می بره! ( بخش اول )

چهار عادت صبحگاهی که روز شما رو بهتر می کنه و فقط 5 دقیقه زمان می بره! ( بخش اول )

Header-4

 

ساعتتون زنگ می زنه و شما snooze رو میزنید تا چند دقیقه بیشتر بخوابید که معمولا اون چند دقیقه میشه 30 دقیقه و یا حتی بیشتر. بعد از اینکه چند بار snooze رو زدید، بالاخره از خواب بلند میشید و بدون هدف هی توی خونه می چرخید. بعد، میرید سراغ موبایلتون و توی شبکه های اجتماعی می چرخید.

متاسفانه، این عادات صبگاهی رو درصد خیلی زیادی از افراد دارن. وقتی قبل از سر کار رفتن،  صبحتون رو بی هدف شروع می کنید شانس اینو از دست میدید که بدنتون رو برای موفقیت، انرژی و سلامت بهتر آماده کنید. در واقع، همه ی چیزهایی که گفته شد در 4 تا کار خلاصه میشه که کلا 20 دقیقه زمان میبره. برای هر کدوم 5 دقیقه زمان لازم دارید. دو مورد رو در بخش اول و دو مورد دیگه رو در مقاله ی بعدی بخونید.

  1. 5 دقیقه برای ورزش

چه چیز بهتر از اینکه بدنتون رو شارژ کنید وقتی بیدار میشید؟ حرکت باعث میشه تو بدنتون شور و انرژی رو احساس کنید.بخاطر ترشح اندورفین خلق و خوی بهتری خواهید داشت. وقتی احساس خوبی داشته و باشید و پر انرژی باشید، این انرژی مثبت رو به اطرافیانتون هم میدید و حال اونها رو هم بهتر می کنید. نیازی به ورزش های خیلی سخت هم نیست.

  1. 5 دقیقه برای آبرسانی به بدن و شکرگزاری

شکرگزاری کردن کمکتون می کنه به جای داشتن ذهن خالی و بدنبال کمبودها،روزتون رو با ذهنیتی قوی و پربار شروع کنید. قدم بعدی آب رسانی به بدنه. بیشتر بدن ما از آب تشکیل شده و بعد از یه خواب 7-9 ساعته بدنمون نیاز به آب داره پس بلافاصله بعد از بیدار شدن به سراغ نوشیدنی های کافئین دار نرید.

آب برای رسوندن مواد مغذی به مغز ضروریه. باعث سم زدایی میشه و حتی خلاقیت شما رو بالا میبره. آب رسانی درست به بدن، نه تنها از نظر فیزیکی و شناختی به ما کمک می کنه، بلکه روی DNA ما هم تاثیر میذاره.

 

اشتراک گذاری پست