کتونی ای که باهاش می تونید به سلیقه ی خودتون روش تصویر متحرک بذارید!

کتونی ای که باهاش می تونید به سلیقه ی خودتون روش تصویر متحرک بذارید!

 

Header-3

کسایی که عشق کتونین : ShiftWear یه صفحه نمایش داره که باهاش می تونید هر طرح دیجیتالی که دلتون می خواد، روش داشته باشید. اینطوری کتونی شما هیچ وقت نظیر نخواهد داشت!

این کتونی هیچ ربطی به کتونی های Yeezy آدیداس نداره. ShiftWear ساده اس. چیزی که اونو خاص می کنه اینه که یه طرفش یه نمایشگر انعطاف پذیر داره و می تونه هر چیزی رو که شما بهش بگین به نمایش بذاره. شعار شرکت سازنده اینه: ” کتونی ای که خلاقیت می بخشه!”

فقط کافیه که توی اپ ShiftWear برید و هر تصویری رو که می خواید روی کفشتون باشه، طراحی و یا انتخاب کنید. یه بار دیگه روی صفحه بزنید و… بفرمایید! طرحه روی کتانیتونه! صفحه ی نمایشگر ShiftWear یک ورقه ی الکترونیکیه. این صفحه ضد آبه و جوری طراحی شده تا هرچیزی رو روش بشه تنظیم کرد. لازم نیست برای شارژ کردن، این کتونی رو به برق بزنید. باتری در درون کتونی قرار داده شده و وقتی را میرید، خودش شارژ میشه. با وجود تکنولوژی پیش روی این محصول، ShiftWear 350 دلار قیمت داره. اگه یکی عشق کتونی باشه، ممکنه براتون بخردش!

قدمی رو به آینده

ایده ی این کفش مربوط به اواخر سال 2014 ه. درست سال بعدش شرکت ShiftWear در شهر نیویورک تاسیس میشه. در همون سال در کمپین ایندی گوگو ( وبسایتی که برای خیریه ها و یا شروع یه بیزینس کمک مالی جمع می کنه. ) یک میلیون دلار پول جمع شد. در اوایل سال 2017، اپلیکیشن و کتونی با هم همگام سازی شدن و نمونه ی اولیه تایید شد. شاید نسل بعدی کفش ها نورانی هم باشن تا خیابون ها رو پر از نور کنن. از اون کفش هایی که صد در صد بچه ها عاشقش میشن. با این کفش ها شاید نشه توی دوی سرعت شرکت کرد ولی در اینکه این شرکت گام بزرگی در ادغام تکنولوژی و پوشاک برداشته، جای شکی نیست.

اشتراک گذاری پست