این دستگاه کوچک رو به پشتتون بچسبونید تا دیگه قوز نکنید!

این دستگاه کوچک رو به پشتتون بچسبونید تا دیگه قوز نکنید!

Header-4

الان چجوری نشستید؟ حاضرم شرط ببندم تا تیتر این مقاله رو دیدید، صاف نشستید. احتمالا تا آخر این مقاله هم نمی تونید صاف بشینید. اکثرمون می دونیم که باید صاف بشینیم، اما اینکه همش باید یادت باشه، آزاردهنده س. دستگاه کوچیک Upright رو به پشتتون وصل کنید تا باهاش همیشه صاف بشینید. بعد یه مدت، بدون اینکه دیگه نیازی به این دستگاه داشته باشید، قوز نمی کنید.

اهمیت قوز نکردن

صاف و درست نشستن باعث میشه با اعتماد به نفس به نظر بیاید ولی این تمام اهمیتش نیس. بد ایستادن و بد نشستن می تونه باعث مشکلات بسیاری بشه. از کمبود انرژی گرفته تا کمر درد مزمن. در تحقیقی که در سال 2006 انجام شد، مشخص شد افرادی که ” قوز کرده ” میشینن، بیشتر از دیگران دچار کمر درد میشن. بر طبق نوشته ی نیویورک تایمز، تاثیرات منفی قوز کردن فقط به کمردرد منتهی نمیشه ” و می تونه باعث گردن درد، ضعف عضلات، محدودیت در تنفس، آرتروز مفصل، مشکلات گوارشی و… بشه. ”

عملکرد دستگاه

Upright یه دستگاه کوچیک از جنس سیلیکون و سفید رنگه که 11 سانتی متر طول داره. این دستگاه مجهز به شتاب سنج و سنسور فشاره که به راحتی به پشتتون می چسبه و با یه اپ می تونید کنترلش کنید. باید calibrate ش کنید تا حالت ایده آل بدنتون تعییین شه. وقتی دستگاه کالیبر شد، Upright با استفاده از شتاب سنج و سنسور فشار وقتی قوز کردید می لرزه تا یادتون بندازه که صاف بنشینید.

شاید به نظر برسه سخته که کل روز این دستگاه بهتون وصل باشه ولی یه خبر خوب داریم: اصلا مجبور نیستید کل روز این دستگاه رو به خودتون وصل کنید! شرکت سازنده مدعیه که تنها 15 دقیقه در روز کافیه تا ماهیچه های پشتتون به حالت بهتر عادت کنن. گرچه این اپ طی یه دوره ای روزانه به این مقدار زمان اضافه می کنه. زمان استفاده از Upright در نهایت به یه ساعت میرسه. دستگاه های دیگه ای هم هستن که بهتون یادآوری می کنن تا قوز نکنید، پس چرا این دستگاه خاصه؟ طراحی ظرفیش. بخاطر همین مزیت این دستگاه با تنها 30 گرم وزن اصلا از زیر لباس هاتون معلوم نمیشه!

 

خرید دستگاه آنالیز ساختار قامتی

آنالیز ساختار قامتی(پاسچر)

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (2)

  • حسینی پاسخ

    در مورد نحوه خرید ابن محصول چیزی نوشته نشده ممکنه منو کمک کنید ؟

    در 3:51 ب.ظ
    • دسی‌کالا پاسخ

      با سلام، این محصول در سایت ما موجود نیست اما اگر در ایران موجود پیدا کردیم زیر خمین کامنت اطلاع میدیم خدمتتون.

      در 8:56 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *