3 تا از بهترین اپلیکیشن های اندرویدی برای ساختن فلش کارت

3 تا از بهترین اپلیکیشن های اندرویدی برای ساختن فلش کارت

Header-3

یه اپ خوب که بشه باهاش فلش کارت ساخت خیلی می تونه در یادگیری سریع و آسان کمکتون کنه. به جای اینکه توی دفترتون چیزی رو یادداشت کنید، این اپ ها کمکتون می کنن تا یادداشت هاتون رو همه جا با خودتون داشته باشید و با تکنیک ” تکرار با فاصله ” یا ” spaced repetition ” درس هاتون رو بهتر از قبل یاد بگیرید. تکرار با فاصله یعنی مرتبا مطالعه کردن فلش کارت ها و کم کم زیاد کردن فواصل مطالعه. این باعث میشه مطالب دیگه از یادتون نره.

تعداد اپ های فلش کارت ساز کم نیس ولی اینا بهتریناشون هستند. همه شون هم رایگانن.

Cram

اپ Cram نسخه ی کامل تر وبسایتشه. به حساب کاربریتون برید و به راحتی هر چیزی که تا حالا خوندید توی گوشیتون داشته باشید. با این اپ هم خودتون می تونید فلش کارت بسازید و هم از 175000000 فلش کارت موجود! استفاده کنید.

با Cram به دو صورت می تونید درس بخونید. با ” Cram mode” سریع یه نگاهی به فلش کارت ها میندازید تا هر چه سریع تر مطالب رو یاد بگیرید. با ” Memorize mode ” کارت هایی که بلدید پنهان میشه تا روی اونهایی که بلد نیستید تمرکز کنید. به صورت آفلاین هم می تونید از این اپ استفاده کنید.

AnkiDroid

AnkiDroid یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های اندروید برای ساخت فلش کارته. اپلیکیشن مخصوص دستکتاپش ( Anki) هم موجوده و شما به راحتی می تونید با استفاده از حساب کاربریتون اطلاعات رو از Anki به AnkiDroid منتقل کنید و یا قلش کارت های جدید باهاش بسازید. علاوه بر این، با AnkiDroid به راحتی می تونید اطلاعات دیکشنری رو منتقل کنید. فناوری Text-to-speech هم در دسترس کاربران این اپ هست.

Quizlet

تمامی اطلاعات رو توی Quizlet میشه به اشتراک گذاشت! علاوه بر اینکه می تونید فلش کارت هایی خودتون رو بسازید، می تونید از میلیون ها فلش کارت ساخته شده توسط کاربران Quizlet هم بهره ببرید. می تونید کارت هاتون رو به همکلاسی هاتون بدید و اگر معلم هستید، قبل از امتحانات مهم، در یادگیری مفاهیم به شاگرداتون کمک کنید.

Quizlet اپ فوق العاده ایه و همه جوره هم کاربرد داره. برای آمادگی در SAT و ACT، یادگیری زبان جدید یا افزایش دایره ی لغات عالیه. اگر می خواید زبان جدیدی یاد بگیرید، Quizlet اپلیکیش مناسبیه چون کلمات رو تلفظ هم می کنه.

اشتراک گذاری پست

1 دیدگاه

  • مروارید پاسخ

    چرا برنامه «لایتنر جیبی» تو کافه بازار نیست؟ یه برنامه ایرانیه که خیلی بهتر از ایناست حتی از نظر گرافیکی

    در 10:13 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *