10عادت فوق العاده ی سالم ترین و کارآمد ترین افراد- بخش سوم

10عادت فوق العاده ی سالم ترین و کارآمد ترین افراد- بخش سوم

Header-4

در مقاله های قبل گفتیم عادات در زندگی ما نقش مهمی ایفا می کنن و همه ی اعمال، رفتار و احساساتی که داریم وابسته به همین عاداتن. عادات ما هستن که نتایج کارهامون رو می سازن، پس اگر سعی کنیم عادات مثبت رو در خودمون ایجاد کنیم، حتما موفق خواهیم بود. در اینجا 3 تا دیگه از عادات افراد سالم و موفق رو میاریم تا با نهادینه کردن این عادت ها شما هم موفقیت های بیشتری کسب کنید و زندگی بهتری داشته باشید.

8.نسبت به اطرافتون آگاهی داشته باشید.

شما اون افراد و جاهایی هستید که باهاشون وقت می گذرونید. اگر با آدمایی می پلکید که همش غذای ناسالم می خورن و رشد شخصیشون براشون اولویت نداره، انتظار اینو داشته باشید که شما هم همون مسیرو دنبال کنید.

محیط اطراف شما نقش محوری ای داره. چون در نگاه شما به دنیا و تعامل شما با اون تاثیر میذاره. کسانی که باهاشون وقت میگذرونید رو یه بررسی کنید. آیا به شما انگیزه و انرژی میدن و الهام بخشن یا اینکه باعث تضعیف روحیه ی شما میشن؟

  1. حواستون به چیزهایی که می خورید باشه.

منظورمون از چیزهایی که می خورید فقط غذا نیس. چیزهایی که می خونید و گوش میدید هم هست. اینو بدونید که اگر می خواید کارتون، زندگیتون، بدنتون تغییر کنه باید در طول روز حواستون به چیزهایی که وارد بدن و ذهنتون می کنید باشه.

  1. هرگز خودتون رو با کسی مقایسه نکنید.

مقایسه ی خودتون با دیگران فقط انرژیتون رو ازتون می گیره. در دنیای امروز اسیر دام مقایسه شدن، خیلی ساده س. چون هر طرف رو نگاه کنید هستن کسانی که نسبت به شما کارهای بزرگتر و باحالتری انجام میدن. اونها خوش هیکل ترن. پولدارترن. سرگرمی های بیشتری دارن. اما شما گول نخورید و اسیر این دام نشید.

اینو بدونید که مسیر زندگی شما مخصوص فقط و فقط خود شماست. خودتون رقیب خودتون هستید. اجازه ندید فیلم کامل و عالی زندگی دیگران باعث بشه پشت صحنه ی ناکامل و ادیت نشده ی خودتون رو باهاش مقایسه کنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *