10عادت فوق العاده ی سالم ترین و کارآمد ترین افراد- بخش دوم

10عادت فوق العاده ی سالم ترین و کارآمد ترین افراد- بخش دوم

Header-4

در مقاله ی قبل گفتیم عادات در زندگی ما نقش مهمی ایفا می کنن و همه ی اعمال، رفتار و احساساتی که داریم وابسته به همین عاداتن. عادات ما هستن که نتایج کارهامون رو می سازن، پس اگر سعی کنیم عادات مثبت رو در خودمون ایجاد کنیم، حتما موفق خواهیم بود. در اینجا 3 تا دیگه از عادات افراد سالم و موفق رو میاریم تا با نهادینه کردن این عادت ها شما هم موفقیت های بیشتری کسب کنید و زندگی بهتری داشته باشید. در بخش سوم می تونید بقیه ی این عادات رو بخونید.

  1. استراحت کردن یه ضرورته.

توی دنیایی که به افراد سخت کوش که از کار زیاد خودشون رو از پا در میارن مدال افتخار میدن، مهمه که بدونید نباید سرسری از استراحت کردن بگذرید. اگر می خواید فول انرژی باشید، باید به بدنتون استراحت بدید تا با خواب خودشو دوباره شارژ کنه. بدون خواب، سرزندگی و کارآمدی خودتون رو از دست میدید.

6.عمل کردن ( هرچند ناقص ) بر همه چیز مقدمه.

بخت و اقبال به کسانی رو میاره که عملگرا هستن. مهم نیست چقدر عالی یا کامل انجامش میدن. فقط وقتی پیشرفت می کنید که دست به کار بشید. مدام برنامه ریختن خودش نوعی به تعویق انداختن کارهاست.

  1. به یه برنامه ی بلند مدت پایبند باشید.

ماها در میان نسل مایکروویوی زندگی می کنیم. نسلی که چون دیروز دنبال نتیجه بودن و بهش نرسیدن تسلیم میشن و شروع به گله و شکایت می کنن. متاسفانه، موفقیت در محیط خلا مایکروویو عمل نمیاد.

اگر می خواید واقعا موفق بشید، سالمتر زندگی کنید و کارآمدتر باشید، باید صبر داشته باشید و عملا تجربه کسب کنید. همه چیز قرار نیس از همون اول نتیجه بده. مسیر هم هموار نخواهد بود. اینو بدونید که اگر دنبال سریع به نتیجه رسیدن و کامروا شدن باشید، در طولانی مدت فقط عذاب و نا امیدی نصیبتون میشه.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *