3 نوع ورزشی که برای خوش هیکل شدن احتیاج دارید.

3 نوع ورزشی که برای خوش هیکل شدن احتیاج دارید.

Header-4

خیلی ها می خوان بدونن بهترین ورزش برای پاها، بالا تنه و ماهیچه های شکم چیه. تعداد این ورزش ها کم نیست ولی ما براتون 3 تا از بهترین تمرین هایی که امتحان شده هستن و چربی ها رو می سوزونن و باعث تقویت عضلات میشن براتون اوردیم. درسته. فقط 3 تمرین. اونم 3 تا تمرین ساده و موثر که خوش فرمتون می کنه.

این تمرینات کششی رو در 4 ست انجام بدین و بین این 4 ست تا جای ممکن استراحتی نداشته باشید. برای دور اول و سوم 20 بار هر تمرین رو تکرار کنید. برای دور دوم و چهارم 14 بار تکرار کافیه.

به این دلیل میگیم تا جای ممکن بین ست ها استراحت نکنید ( فقط وقتی استراحت کنید که واقعا مجبور یاشید. زمانش هم باید کوتاه باشه. ) چون اینطوری ضربان قلبتون بالا میره و این یعنی کالری سوزوندن و هیکل متناسب داشتن. به علاوه اینکه با این روش ماهیچه هاتون درگیر میشن و با حرکات کششی ای که انجام میدین خوش فرم میشن.

تقریبا میشه گفت انجام این تمرین ها هیچ زمانی ازتون نمیگیره و به راحتی می تونید در برنامه ی روزانتون ابنها رو بگنجنید. آماده اید؟

شکم

پرس آپ سخته. دلیل موثر بودنش هم همینه! ولی خب با تکرار این تمرین قویتر میشید و به مرور زمان انجام دادنش راحت میشه. کف دستاتون رو روی زمین، در راستای شونتون بذارید. بدنتون رو صاف بکشید تا عضلات شکمیتون درگیر بشن. پایین تنتنون رو بالا نگه دارید. سینتون رو تا جای ممکن به زمین نزدیک کنید. دوبار با کمک دستتون بلند بشید تا ماهیچه های سه سر بازو درگیر بشن. وقتی براتون انجام این ورزش آسون شد، می تونید زانوهاتون رو از زمین جدا کنید و وزنتون رو روی نوک انگشت پا بذارید. مطمئن باشید خیلی سریع پیشرفت می کنید.

اسکات

صاف بایستید، دستاتون رو روبرتون دراز کنید، پاهاتون ر و به عرض شونه باز کنید ( اگه زانوهای ضعیفی دارید می تونید پاتون رو بیشتر هم باز کنید) تا عضلات شکمی درگیر بشن. وزنتون رو روی پاشنه هاتون بندازید و زانوهاتون رو خم کنید تا جایی که نشیمنگاهتون با زمین هم راستا باشه. و دوباره بلند شید تا به حالت اولیه برگردید. فقط پاشنه هاتون نباید از زمین بلند شه. وقتی قوی تر شدید می تونید دو تا دمبل تو هر دستتون بگیرید. این ورزش برای پایین تنه عالیه.

پلانک

یکی از بهترین و ساده ترین ورزش های دنیا برای عضلات شکمی. آرنجتون رو خم کنید و ساعدتون رو روی زمین قرار بدید. پاهاتون رو جفت کنید. پاشنتون رو به بیرون خم کنید. شکمتون رو تو بدید. زانوتون رو از زمین جدا کنید. تا جایی که می تونید همینطوری بمونید. نذارید کمرتون به زمین نزدیک شه. حنی 20-30 ثانیه هم برای شروع خوبه. بعدا می تونید تا 1-2 دقیقه هم افزایشش بدید.

این 3 ورزش موثر رو 2، 3 بار در هفته انجام بدید، غذای سالم بخورید به همراه سه لیتر آب در روز. بدنتون فرم زیبای خودشو خیلی زود به دست میاره.

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (2)

  • بهراد پاسخ

    کشتی آزاد بهترین ورزش رزمی برای هیکل شدن،چربی سوزی،افزایش قد ،افزایش قدرت و دفاع شخصی است

    در 3:49 ب.ظ
  • E.A پاسخ

    کشتی آزاد بهترین و عالی آرین ورزش برای هیکل شدن و خوشتیپ شدن و قوی شدن من دو تا از فامیلامون کشتی آزاد رفتن واقعا خوشتیپ هستن آدم دوست داره فقط نگاشون کنه خیلی خفنن

    در 8:57 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *