7 راه ساده برای سوزاندن کالری بیشتر بدون نیاز به باشگاه!

7 راه ساده برای سوزاندن کالری بیشتر بدون نیاز به باشگاه!

Header-4

برای اینکه بفهمید با کدوم ورزش ها کالری بیشتری می سوزه لازم نیس یه نابغه باشید: انجام ورزش های سخت و شدید باعث سوخت شدید کالری میشه! اما وقتی زمان همیشه در حال دویدنه، نمیشه به طور مرتب ورزش کردن رو توی برنامه ی روزانه گنجوند. خب بهترین راهکار چیه؟

طبق مجله ی هلث، با انجام یه سری کارای ساده و شدنی می تونید کالری بیشتری بسوزونید بدون اینکه نیاز باشه شر شر عرق بریزید. از کارهای ساده ای مثل نشستن روی زمین برای تماشای تلویزیون بگیر تا کم کردن دمای ترموستات.

وقت ندارید برید باشگاه؟ این 7 کار رو تبدیل به عادت بکنید تا کالری بیشتری بسوزونید. با انجام این کارا دیگه می تونید با خیال راحت و بدون عذاب وجدان پیتزا بخورید!

  • روی زمین بشینید: مقاله ای در مجله ی هلث توصیه می کنه که برای تماشای تلویزیون روی زمین بشینید تا هر بار که می خواید بلند شید ماهیچه هاتون سخت تر کار کنن و کالری بسوزونید.

  • همیشه پنج دقیقه به هر فعالیتی اضافه کنید: تصمیم بگیرید به هر فعالیت بدنی که انجام میدید 5 دقیقه اضافه کنید. این فعالیت می تونه جارو کردن خونه باشه یا پیاده از سر کار به خونه اومدن.
  • دمای خونه با محل کارتون رو کم کنید: وقتی دما افت می کنه، بدنتون مجبورمیشه کالری بیشتری بسوزونه.

  • بیخیال لحاف بشید: درست مثل کم کردن دمای خونه، وقتی لحاف یا هر چیز گرم دیگه ای که روتونه رو کنار بذارید بدنتون حین خواب کالری بیشتری می سوزونه.
  • برای خودتون یادآور بذارید: باز هم به توصیه ی مجله ی هلث، ساعتتونو هر 30 دقیقه تنظیم کنید تا زنگ بزنه و یادتون بندازه که باید از جاتون پا شید و حرکت کنید.
  • قهوه بخوربد: طبق توصیه ای در مجله ی ویمنز هلث، کافئین کمک می کنه سوخت و ساز بدن تا سه ساعت بیشتر بشه.
  • یه زمان استراحت برای خودتون در نظر داشته باشید: خانم هایی که استرس دارن 104 کالری کمتر از افرادی می سوزونن که آرومن. هر روز عصر 15 دقیقه تایم استراحت در نظر بگیرید و از کار فاصله بگیرید .

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *