اگه توی تختخواب پاهاتون سرده و یا خر و پف میکنید، این مطلب رو از دست ندید!

اگه توی تختخواب پاهاتون سرده و یا خر و پف میکنید، این مطلب رو از دست ندید!

Header-3

اسلیپ نامبر با تخت هوشمند جدیدش، 360، سهم خودشو در مقابله با پاهای یخ زده به خوبی ایفا کرده. بله. تکنولوژی به کار برده شده در 360 پایین تختو گرم می کنه تا شما خواب خوب و راحتی داشته باشید.

علاوه بر اینکه پاتونو گرم می کنه، تخت هوشمند 360 قابلیت های پیشرفته ی دیگه هم داره:

  • خر و پف بی خر و پف: 360 میتونه نشونه های بیومتریک رو شناسایی کنه تا متوجه خر و پف فرد بشه. اگر فرد خر و پف کنه، این تخت دو نفره ی قابل تنظیم طوری طراحی شده که می تونه فقط سر فردی که خرو پف می کنه رو بالاتر بیاره تا صداش کمتر بشه.
  • دارای تشک با قابلیت تنظیم : بر طبق گفته ی اسلیپ نامبر، وضعیت تشک با وضعیت خوابیدن شما عوض میشه. مثلا اگر در حالی که به پشت خوابیدید به پهلو غلت بزنید، نرم افزار اسلیپ آی کیو این تغییرو تشخیص میده و باد تشک رو کمی کم می کنه تا احساس راحتی بیشتری بکنید.

به طور قطع، تخت هوشمند 360 با اپلیکیشن اسلیپ آی کیو برای اندروید و آیفون همراهه. به این معنی که می تونید میزان سفتی تشک رو خودتون از توی تنظیمات تشک تغییر بدید. و یا ببینید که شب گذشته جقدر خوب خوابیدید . همینطور هفته ی گذشته و ماه گذشته.

اسلیپ نامبر آپدیت های زیادی برای این نرم افزار ارائه داده و همچنین قابلیت های تازه ای هم بهش اضافه کرده.الان اسلیپ آی کیو نه تنها می تونه بین وقت هایی که در رختخواب هستید ولی بیدارید با وقتی که خواب هستید تمایز قائل شه بلکه می تونید بهتر هم شخصی سازیش بکنید.

شرکت اسلیپ نامبرنمونه ای رسمی طرز کار این تخت و اپلیکیشن رو ارائه داده:

  • 10:30 شب: از طریق اپلیکیشن اسلیپ آی کیو، برای فرد یادآور خواب زده شده.
  • 10:45 شب:قبل از اینکه فرد به تختخواب بره، قابلیت گرم کننده ی پا به طور خودکار روشن شده. ( که البته قابل تنظیم توسط خود شخصه ).
  • 11 شب تا 7:30 صبح: تشک همراه با حرکت فرد در طول خواب به طور منظم تنظیم شده.
  • 1 نیمه شب: نفر دوم شروع به خر و پف کرده و سطح هوشمند قابل تنظیم سر فرد رو بالا اورده.
  • 4:30 صبح: فرد از تختخواب بیرون اومده و چراغ اتوماتیک زیر تخت به طور خودکار روشن شده ( تا راه رو تو تاریکی روشن کنه ) و وقتی فرد به تخت برگشته، به طور خودکار خاموش شده.
  • 7:15 صبح: بر اساس محدوده ی زمانی مشخص شده توسط خود فرد در اپلیکیشن، با تشخیص اینکه در همون محدوده ی زمانی فرد چه موقع در سبک ترین مرحله از خواب قرار داره، ساعت زنگ زده.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *