مایکروسافت ، ویندوز ۱۰S را بالاخره معرفی کرد.

مایکروسافت ، ویندوز ۱۰S را بالاخره معرفی کرد.

Header-3

نسخه مخصوص دانش آموزان ویندوز 10 با نام ویندوز 10 اس (Windows 10 S) رونمایی شد . مایکروسافت سعی دارد که رقیب خود کروم را با ویندوز جدیدش شکست دهد.

رویداد #MicrosoftEDU!در نیویورک سیتی برگزار شد، و بالاخره مایکروسافت نسل جدید ویندوز 10 خود را به عموم معرفی کرد. این نسخه جدید از مجموعه سیستم عامل ها، ویندوز 10S نام گرفته است که قبلا به عنوان ویندوز 10 ابری یا Windows 10 Cloud شناخته می‌شد.

windows-10-s

ویندوز 10 اس نسخه جدیدی از ویندوز 10 مخصوص مخاطبان دانش آموز شرکت مایکروسافت است و حرف S آن نیز از School یا مدرسه گرفته شده است. بنابراین این نسخه از ویندوز آمده تا با کروم بوک های گوگل رقابت کند.

windows-10-s-setup-3

Windows 10 SS اساسا یک نسخه سبک‌تر و جمع و جور تر از خود ویندوز 10 است که شما در آن تنها میتوانید با فروشگاه اپلیکیشن های مایکروسافت ارتباط برقرار کنید و برنامه ها را از آنجا دانلود کنید . کاربران می‌توانند نسخه‌ی 32 بیتی و اپلیکیشن های مدرن ویندوز 10 را از این طریق بر روی کامپیوتر مجهز به ویندوز 10 اس خودشان دانلود و نصب کنند، اما هیچ راهی وجود ندارد تا بتوانید به جز فروشگاه اپلیکیشن‌ها اقدام به نصب برنامه ها کنید.

منبع: https://mspoweruser.com

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *